Hergün yeni bir şeyler yaşıyoruz. Her yaşantı ruhumuzda bir iz bırakıp geçiyor. Ben, bu izlerin hayatımızdaki pozitif izdüşümlerinin takipçisiyim.

7 Şubat 2010 Pazar

KUTLAMA

Bugün benim havayla ilk temas ettiğim, hayatla buluştuğum gün. Bugün BEN’i kutlama günü…

Evet! 7 Şubat doğum günüm benim. Dış dünya ile ilk kez buluştuğum gün bugün. Her buluşma bir ayrışmadır aynı zamanda. Yaşamla buluşurken annemin bir parçası olmaktan ayrıştığım gün bugün. O ilk günden sonra, kendimi keşfetme yolunda ilerlerken defalarca buluştum defalarca ayrıştım.


Hiç sema dansı izlediniz mi? Ben şanslıyım, muhteşem bir sema dansı izledim. Resmini gördüğünüz dansçı Su Güneş Mıhladız, iki parçalı eteği ile uçuşan bir sema dansı yaptı. Etekleri bazen resimdeki gibi bir oldu, bazen de iki ayrı parça oldu. Müziğin sesiyle birlikte dönerken Su; eteğinden ayrıştı ama etek tam çıkmadan onunla yeniden birleşti. Sema dansı buluşma ve ayrışma ikilisini dengede tutabilmekte. Yaşamımız da buluşmalar ve ayrışmalar sürecidir.

Cuma sabahından bir heyecanla başladım bu hafta sonuna. Uyandığımda hava daha bir aydınlık, daha sıcak, oksijen dolu geldi. Geçmiş yıllarda yaşadığım “Eyvah ne yapacağım, nasıl kutlayacağım, yaşlanıyorum” telaşından farklı bir duygu vardı içimde. Dingin, neşeli, daha ayakları yere sağlam basan, ışık dolu biri olarak uyandım. Olduğum yeri, yaşı ve şimdi-şu andaki Ben’i sevgiyle kabul ediyorum. Bugün ben kendimi kutluyorum. Bazen içimdeki güneşin ışığı etrafımı aydınlatıyor, çevremde çok şeyi fark ediyorum. Bazen de güneşimin ışığı gözlerimi kamaştırıyor, kendimden başka şey görmez oluyorum.

Ben olabildiğim için, değerlerime sahip çıktığım, kişiliğimi her zaman geliştirmeye ve değişime açık olduğum için, beğenmediğim yanlarımı bulup onların da benim parçam olduğunu kabul ettiğim için, zamanı geldiğinde buluşabildiğim zamanı geldiğinde ayrışabildiğim için kendimi kutluyorum. İyi ki doğmuşum : )

Dünyada her zerre içinde bir güneş taşır.
Zerre ağzını açar da güneş çıkarsa o pusudan
Ortalık tuz buz olur ışıltısından...
Mevlana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder